دقت کردی!

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دقت کردی!

 

 

دقت کردین

 

 

هیچکس به سکوت آدم نمیرسه

 

 

همه منتظرن

 

 

به فریاد آدم برسن؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت0:34---5 مهر 1391
ممنونم از حضور گرمت
از آهنگی که گذاشتی، خیلی خوشم اومد و چندین بار بهش گوش کردم....
راستی هنوز اون خط عجیب و غریبو می‌بینم!!!!!!!متأسفانه


m.k
ساعت23:16---15 شهريور 1391
کافه همیشگی
....

میز,روزنامه ,شاخه گل ,بسته سیگار
و
فنجانی قهوه
آنهم از نوع تلخش
با صندلی روبرویم
که همیشه
جایش خالیست
کافه چی
دو حبه قند
لطفا
...
تنهاییم به قدر کافی تلخ مانده
و

این فنجان قهوه

طعم دلتنگی می دهد....


m.k
ساعت23:09---15 شهريور 1391
حالا دیگر هر روز
مژگانم
کف دستانم را جارو می کنند
قرار است
برای دستانم مهمان بیاید
قرار است
کسی دستم را بفشارد
و خستگی را
از مژگان غبارآلودم بگیرد
قرار است چشمم یک جفت کفش تازه را
پشت در ببیند
و موهایی را
که در آینه آشفته می شوند
قرار است
دلم
پریشان شود...


ghazaleh and reyhaneh
ساعت14:17---15 شهريور 1391
____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام


غزاله و ریحانه
ساعت13:48---15 شهريور 1391
آره واقن...راس میگی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |